Çağrı

Genel Bakış

Cagri sistemi yonetim ve terminal ekranlari olmak uzere iki ana bolumden olusur. Yonetim bolumu genel sistemin, terminal ekranlarin ve kullanicilarinin yönetildiği bolumdur. Terminal ekranlar ise kullanicilarin gordukleri bolumdur.

Sistem Giriş Ekranı

Çağrı

Yonetim tarafindan belirlenen kullanici adi ve sifre ile sisteme baglanilir. Sifremi unuttum secenegi ile mail adresi araciligiyla sifrenizi yenileyebilirsiniz.

Yönetim Ekranı

Çağrı

Yonetim ekranı ust menu, sol menu ve icerik olmak uzere uc bolumden olusur. Ust menü gizleme, saat, firma logo, tam ekran ve ayarlar operasyonlarinin bulundugu bolumdur. Sol menu sistem ile ilgili konularin listelendigi bolumdur. Icerik bolumu ise sol menuden secilen konu ile ilgili icerigin goruntulendigi bolumdur.

Sol Menü

  • Anasayfa : Sistemin hızlı başlangıç klavuzunun olduğu bölümdür. İçerik alanında bu klavuz yer alır
  • Yerleşim : Çağrı sisteminin kurulacağı binanın sanal planını oluşturmaya yarar. Kat,Ofis ve Masa bilgilerini içerir.
  • Kullanıcılar : Yerleşim planına göre kullanıcı tanımlamaları yapılır.
  • Terminal : Danışman ve kantin terminal ayarları yapılır.
  • Buton Tanımlama : Danışman çağırmak için kullanılan kablosuz buton ayarlamaları yapılır(Opsiyonel)
  • İzin tanımlama : Sistemin kullanıcı bazlı veya rol bazlı izin ayarları yapılır.
  • Sayfa Yönlendirme : Kullanıcı gruplarına göre hangi terminal ekrana yönlendirileceği ayarı yapılır.
  • Servis Operasyonları : Danışman servis çeşitleri tanımlamaları yapılır
  • Bildirim Yap : Kullanıcı grubu bazlı toplu bildirim yapma ekranıdır.

Anasayfa

Çağrı

Yerleşim

Çağrı

Kullanıcılar

Çağrı

Terminal

Çağrı

Buton Tanımlama

Çağrı

İzin Tanımlama

Çağrı

Sayfa Yönlendirme

Çağrı

Servis Operasyonları

Çağrı

Bildirim Yap

Çağrı

Genel Kullanıcı Paneli

Genel kullanici paneli Kantin siparis, danisman servis cagirma ve hizli siparis operasyonlarindan olusur.

Sipariş

Çağrı

Bu ekranda listelenen urunlerden miktar artirarak sepete ekleyebilir SIK verdiginiz siparisleri favorilerinize ekleyebilirsiniz. Favorileriniz sag tarafta Hizli siparisin altinda listelenecektir. Sepeti onaylamak icin Siparis ver butonuna basmalisiniz. Sepetiniz yonetim sayfasindan ayarladiginiz kantine yonlendirilir.

Hizmet Servisi

Bu panelden tikladiginiz her operasyon yonetim panelinden ayarladiginiz danisman birimine yonlendirilir.

Danışman Birimi

Çağrı

Bu ekranda danisman servisi icin gonderilen servisler listelenir. Danismada bulunan personel kendi ismini tiklayarak servisi gordugunu onaylar.

Kantin Ekranı

Çağrı

Kantin ekrani siparisler, urun ekle, hizli sifre degistir, kullanici resmi ve cikis operasyonlarindan olusur. Siparisler bekleyen siparisler altinda listelenir. Kantin operatoru siparisi goster butonu ile siparis sepetini ust bolumde goruntuler. Gerekirse miktarda duzenleme yapabilir. Siparisi onaylayabilir veya iptal edebilir. Siparis sepet ekraninda siparis veren kullanici ofis-masa bilgileri ve sepet bilgileri bulunur.

Ürün Ekle

Çağrı

Ürun bilgileri girilerek urun eklemesi yapilir.

 
© 2015 Datapark İç ve Dış Tic. Ltd. Şti. | Tüm Hakları Saklıdır.